Väntar o väntar...

Ja. Nu är jag här igen, utan att någon har sagt till mej, känner mej duktig! (x
Iaf så sitter jag nu här vid datan o väntar till klockan blor 7. Eller 6- halv 7. Eller jag vet inte. Iaf ska jag rida, men bässan Nea igen. Hon var här innan o hade sovit hos mej.
Känner mej dålig....(fortfarande duktig) har inte ridit sen typ i onsdags! En vecka en alltså! o.O Menmen, i torsdags hann jag verkligen inte hade fullt upp med annat, freda o lördag midsommar, sjuk, och vart med Nea nu i 2 dagar.
Men idag ska min lilla pigga älskling få sej ett regält pass. Hoppning, terränghoppning o KANSKE rida ut en liten runda (=
kram, bilder kmr!

Kommentarer
Postat av: sandra

bravo!!!

ses:)

2011-07-03 @ 20:27:14
URL: http://saandiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0